Abuse filter log

From Guild of Archivists
Abuse Filter navigation (Home | Recent filter changes | Examine past edits | Abuse log)
Details for log entry 448,353

23:04, 23 October 2024: MelodyPetit6 (talk | contribs) triggered filter 1, performing the action "edit" on User:MelodyPetit6. Actions taken: Disallow; Filter description: Block spambots from creating or editing their user/talk page (examine)

Changes made in edit

 
احمد سلو خواننده محبوب ایرانی می باشد.<br>احمدرضا شهریاری متخلص به احمد سلو متولد یازده آبان 67 می باشد. احمد سلو از دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت و از سن 18 سالگی وارد عرصه موسیقی شد.<br>احمدرضا شهریاری از سال 84 [https://www.sabalanmusic.ir/category/ahmad-solo دانلود آهنگ جدید احمد سلو]سازی را به صورت آکادمیک فرا گرفت و از سال 86 شروع به کار حرفه ای در این زمینه کرد. در این مدت مشغول به تنظیم و اهنگسازی برای خوانندگان مختلفی بود تا اینکه سال 88 خودش علاقه به خوانندگی پیدا کرد و شروع به ساختن موزیک برای خودش کرد.<br>میمیرم، زخم [https://www.ourmidland.com/search/?action=search&firstRequest=1&searchindex=solr&query=%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%8C%20%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86 کاری، آخرین] بار، بی خداحافظ، و هنوزم دوست دارم از جمله قطعاتی بود که از احمد سلو منتشر شد و توانست مورد توجه قرار بگیرد. تا اینکه در سال ۹۱ اولین قطعات خود را پخش کرد و با استقبال خوب مردم مواجه شد و در سال 92 با‌ قراردادی که با شرکت آوای مهر میهن بست تولید اولین آلبوم رسمی خودش را آغاز کرد. ‌پس از اخذ مجوزهای لازم از مرکز موسیقی وزارت ارشاد آلبوم اولش به نام ،«اخرین بار» در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.»<br>هنرمندانی چون بهزاد مهدوی بخش، مهدیه عرب، مجید جوان، فریبرز خاتمی و... از جمله هنرم[https://www.youtube.com/results?search_query=%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF ندانی هستند] که در تهیه و تولید این آلبوم نقش داشته اند.

Action parameters

VariableValue
Edit count of the user (user_editcount)
0
Name of the user account (user_name)
'MelodyPetit6'
Age of the user account (user_age)
4401
Page ID (page_id)
0
Page namespace (page_namespace)
2
Page title (without namespace) (page_title)
'MelodyPetit6'
Full page title (page_prefixedtitle)
'User:MelodyPetit6'
Action (action)
'edit'
Edit summary/reason (summary)
''
Old content model (old_content_model)
''
New content model (new_content_model)
'wikitext'
Old page wikitext, before the edit (old_wikitext)
''
New page wikitext, after the edit (new_wikitext)
'احمد سلو خواننده محبوب ایرانی می باشد.<br>احمدرضا شهریاری متخلص به احمد سلو متولد یازده آبان 67 می باشد. احمد سلو از دوران کودکی علاقه زیادی به موسیقی داشت و از سن 18 سالگی وارد عرصه موسیقی شد.<br>احمدرضا شهریاری از سال 84 [https://www.sabalanmusic.ir/category/ahmad-solo دانلود آهنگ جدید احمد سلو]سازی را به صورت آکادمیک فرا گرفت و از سال 86 شروع به کار حرفه ای در این زمینه کرد. در این مدت مشغول به تنظیم و اهنگسازی برای خوانندگان مختلفی بود تا اینکه سال 88 خودش علاقه به خوانندگی پیدا کرد و شروع به ساختن موزیک برای خودش کرد.<br>میمیرم، زخم [https://www.ourmidland.com/search/?action=search&firstRequest=1&searchindex=solr&query=%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%8C%20%D8%A2%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%86 کاری، آخرین] بار، بی خداحافظ، و هنوزم دوست دارم از جمله قطعاتی بود که از احمد سلو منتشر شد و توانست مورد توجه قرار بگیرد. تا اینکه در سال ۹۱ اولین قطعات خود را پخش کرد و با استقبال خوب مردم مواجه شد و در سال 92 با‌ قراردادی که با شرکت آوای مهر میهن بست تولید اولین آلبوم رسمی خودش را آغاز کرد. ‌پس از اخذ مجوزهای لازم از مرکز موسیقی وزارت ارشاد آلبوم اولش به نام ،«اخرین بار» در بازار موسیقی کشور منتشر شده است.»<br>هنرمندانی چون بهزاد مهدوی بخش، مهدیه عرب، مجید جوان، فریبرز خاتمی و... از جمله هنرم[https://www.youtube.com/results?search_query=%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86%DB%8C%20%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%86%D8%AF ندانی هستند] که در تهیه و تولید این آلبوم نقش داشته اند.'
Unix timestamp of change (timestamp)
'1729724652'